Union Elecom Şirketinde Dürüst, Şeffaf ve Etik bir Yönetim Uygulanmaktadır.
Union Elecom'un Müşterilerine Karşı Sorumlulukları ve Görevleri
Union Elecom, kalitesiz ürün satışı veya hatalı ve yetersiz hizmet sağlanması gibi müşteri memnuniyetsizliklerine izin vermez. Müşterilerin kişisel bilgilerinin gizliliği korur ve müşteriden önceden onay alınmaksızın bilgilerini kimseyle paylaşmaz ve başka amaçlar için sızdırılmasına izin vermez. İlk önce müşteri memnuniyeti prensibi ve müşteri bakış açısıyla hizmet veriyoruz.
Adil Rekabet
Union Elecom, rakipleri hakkındaki bilgileri sadece sosyal ve meşru yöntemlerle elde eder. Bu bilgileri adil bir şekilde kullanır ve rakiplerin maddi ve manevi haklarını ihlal etmez. Rekabet avantajını güvence altına almak için, rakiplerin zayıf noktalarını istismar etmeden, meşru yöntemler kullanılacaktır.
Adil Ticaret
● Karşılıklı olarak kabul edilen şartlar ve koşullar, geçerli bir neden olmadıkça değiştirilemez.
● Müşteriler, şirketin bir kusuru sonucu zarara uğrarsa, tazmin edilecektir.
● Union Elecom, Adil Ticaret Yasası ve ilgili yasalar belirtilen yasadışı bir eylemde bulunmaz.
Devlet ve Topluma karşı Sosyal Sorumluluklar
● Union Elecom olarak hem kanunlara hem de toplumun sosyo-etik değerlerine saygılıyız, ve ulusal ekonomide herhangi bir olumsuzluk yaratacak veya buna neden olacak eylemlerde bulunmayız.
● Union Elecom çevrenin korunması ve adil ticaret yoluyla topluma katkı sağlamakta ve ulusal duygulara uygun olarak çalışmalarını yürütmektedir.